یزدفردا: عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده مردم در منطقه تاریخی شهرداری گفت: باتوجه به نیاز حفر چاه جذبی در منطقه تاریخی، این اقدام اکنون آغاز و با توجه به اولویت و نیاز سنجی در برخی معابر این منطقه که هنگام وقوع سیل دچار آبگرفتگی می شود، چاه جذبی حفر می شود.

به گزارش یزدفردا: فخرالسادات خامسی عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده مردم در منطقه تاریخی شهرداری افزود: بعد از وقوع سیل در سال های اخیر و ایجاد تهدید برای ساختمان ها و معابر منطقه تاریخی یزد، جهت حفظ و نگهداری آن شهرداری حفر چاه های جذبی را در دستور کار قرار داد.

وی در خصوص دیگر اقدامات شهرداری در منطقه تاریخی بیان کرد: پیاده رو سازی خیابان عاصی زاده نیز آغاز شده است و کف سازی سنتی پیاده راه های منطقه تاریخی نیز از اولویت های شهرداری به شمار می رود.

خامسی گفت: همچنین لکه گیری و مرمت آسفالت برخی معابر منطقه تاریخی نیز در دستورکار است و گذر ۱۶ متری موتوری سپاه با توجه به درخواست مردمی عملیات آسفالت آن انجام شد.

 نماینده مردم در منطقه تاریخی شهرداری در بخش دیگر از سخنان خود خاطرنشان شد: آزادسازی فاز یک خیابان نقیب زاده به اتمام رسید و فاز دوم با اعتبار۵۰۰ میلیارد ریال به زودی آغاز می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا